Pytanie do Burmistrza
Pytanie wpłynęło dnia: 2022-12-22
Imię: Krystyna
Treść pytania: Panie Burmistrzu, Dlaczego na stronie gminy przedstawiane są niekompletne uchwały RM w Mrozach. Jeśli podjęto uchwałę wraz z załącznikami, to powinno się publikować "komplet", gdyż zgodnie z obowiązującym prawem załącznik stanowi integralną część uchwały. Na przykład Uchwała Nr XLV.422.2022 z dnia 22 października 2022 r. została opublikowana bez załączników. Akurat tak się stało, że podczas wypełniania Deklaracji o wysokości opłat (załącznik 3) pomyliłam się w punkcie 3 bo zmylił mnie nagłówek tego punktu, i chciałam sobie wydrukować ten formularz i wypełnić go bez skreśleń. Niestety ani na stronie www gminy, ani w BIP nie ma tego druku. Proszę zwrócić uwagę, że nie jest to pojedynczy przypadek. Proszę spowodować, aby podawane do wiadomości dokumenty były kompletne. Z poważaniem Krystyna.
Odpowiedź Burmistrza
Szanowna Pani Krystyno,
Zgadzam się, że wszystkie dokumenty podlegające publikacji w BIP powinny być opublikowane wraz z załącznikami. Sprawdzimy przekazane przez Panią informacje i w przypadku potwierdzenia wydamy stosowne zalecenia.
Pozdrawiam Dariusz Jaszczuk
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-12-27 |
Data publikacji: | 2022-12-27 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Administrator |
Liczba odwiedzin: | 1105 |