Urzad Miasta i Gminy Mrozy - strona archiwalna
Tablica informacyjna urzędu
Czas pracy Urzędu Miasta i Gminy Mrozy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -16.00.
Czas otwarcia Urzędu jest czasem pracy równoznacznym z czasem obsługi mieszkańców.
Artykuły
Burmistrz Mrozów
Dariusz Jaszczuk - Pokój nr 1
Burmistrz Mrozów przyjmuje interesantów w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej każdego dnia w ramach swoich możliwości czasowych w godz. 8.00-16.00.
Burmistrz Mrozów przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków dotyczących urzędu w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 17:00
Zastępca Burmistrza
Luiza Kowalczyk - Pokój nr 1
W przypadku nieobecności Burmistrza, skargi i wnioski przyjmuje Zastępca Burmistrza.
Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej każdego dnia w ramach swoich możliwości czasowych w godz. 8.00-16.00.
Sekretarz Gminy
Magdalena Sulich - pokój nr 4
W przypadku nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, skargi i wnioski przyjmuje Sekretarz.
Sekretarz przyjmuje interesantów w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej każdego dnia w ramach swoich możliwości czasowych w godz. 8.00-16.00.
Skarbnik Gminy
Beata Wiącek - pokój nr 7
- Kierownik Referatu Finansów
- Skarbnik Gminy
Urząd Stanu Cywilnego
Emilia Nowik - pokój nr 3
- Kierownik Urżędu Stanu Cywilnego.
- Prowadzenie całości spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego i dowodów osobistych
Wioleta Gałązka - pokój nr 3
- Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją ludności i Karty Dużej Rodziny.
Referat Finansów
Katarzyna Abramowska - pokój nr 11
- Podinspektor ds. księgowości budżetowej.
- Obsługa finansowa Urzędu Miasta i Gminy, jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych w zakresie: przyjmowania i sprawdzania dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzanie przelewów, bieżące rozliczanie wpłat zakładów budżetowych oraz środków specjalnych, ewidencja środków trwałych.
Anna Broda - pokój nr 11
- Inspektor ds. księgowości budżetowej.
- Obsługa finansowa Urzędu Miasta i Gminy, jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych w zakresie: przyjmowania i sprawdzania dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzanie przelewów, bieżące rozliczanie wpłat zakładów budżetowych oraz środków specjalnych, ewidencja środków trwałych.
Izabela Żmudzin - pokój nr 8
- Podinspektor ds. księgowości podatkowej.
- Prowadzenie całości spraw z zakresu księgowości podatkowej
Karolina Dąbrowska-Trojan - pokój nr 8
- Inspektor ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych.
- Wymiar zobowiązań pieniężnych.
Bożena Milewska - pokój nr 9
- Inspektor ds. księgowości budżetowej.
- Obsługa Urzędu Miasta i Gminy, jednostek organizacyjnych oraz zakładów budżetowych w zakresie: sporządzania dokumentów rozliczeniowych i odprowadzanie składek ZUS, wysokości podatku od wynagrodzeń.
Aneta Mlącka - pokój nr 9
- Podinspektor ds. księgowości budżetowej.
- Sporządzanie list płac dla Urzędu Miasta i Gminy oraz jednostek organizacyjnych, ubezpieczenia pracownika,wydawanie zaświadczeń o zarobkach, prowadzenie spraw finansowych KZP, naliczanie, korekta odpisu na zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (ZFŚS);
Agnieszka Gromulska - pokój nr 10
- Zastępca Skarbnika Gminy.
- Obsługa finansowo - księgowa Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz jednostek organizacyjnych.
Monika Zarzycka - pokój nr 10
- Pracownik administracyjny.
Lena Gałązka - pokój nr 6
- Inspektor ds. księgowości budżetowej.
- Przekazywanie i rozliczanie dotacji podmiotowych, przedmiotowych i celowych wynikających z zawartych umów i porozumień; Ewidencja wpływów z tytułu opłat za zajęcie pasa drogowego oraz opłat za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym; Egzekucja ww. należności; Naliczanie odpisu na Fundusz Sołecki; Tworzenie i likwidacja lokat bankowych; Obsługa zaciągniętych pożyczek, kredytów, obligacji
Paulina Szerszeń - pokój nr 6
- Inspektor ds. księgowości budżetowej.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych gminy Mrozy, wystawianie faktur VAT, rozliczenia z tytułu podatku VAT, prowadzenie ewidencji wpływów: czynsz za lokale mieszkaniowe, użytkowe, wynajem świetlic wiejskich.
Agnieszka Konca - I piętro
- Samodzielny referent ds. obsługi księgowo-kasowej.
- Obsługa księgowo - kasowa. Kasa czynna w godzinach 8.00 - 16.00.
Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Gospodarki Gruntami
Kinga Kruk - pokój nr 16
- Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Gospodarki Gruntami
- Prawo wodne, planowanie i przygotowanie inwestycji, uzgodnienie zjazdów oraz linii ogrodzenia
Aneta Niemirka - pokój nr 12
- Inspektor ds. pozyskiwania funduszy krajowych i zagranicznych.
- Pozyskiwanie funduszy krajowych i zagranicznych.
Monika Zawisza – pokój nr 12
- Inspektor ds. planowania inwestycji
- Zamówienia publiczne, transport publiczny.
Maria Rodzik - pokój nr 13
- Inspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami.
- Gospodarka gruntami, numeracja porządkowa nieruchomości, nazewnictwo ulic, komunalizacja mienia Skarbu Państwa.
Renata Gałązka - pokój nr 13
- Inspektor ds. rolnictwa i ochrony środowiska.
- Sprawy z zakresu rolnictwa, zwrot części podatku akcyzowego dla rolników, ochrona zwierząt.
Kamila Juśkiewicz - pokój nr 16
- Inspektor ds. planowania przestrzennego i zabytków.
- Planowanie przestrzenne, gminna ewidencja zabytków, decyzje środowiskowe
Gabriela Jastrzębska - pokój nr 16
- Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej.
- Gospodarka odpadami, ochrona środowiska, wycinka drzew
Referat Edukacji, Przedsiębiorczości, Bezpieczeństwa i Logistyki
Agnieszka Kowalczyk - pokój nr 14
- Inspektor ds. oświaty, kultury, zdrowia, sportu i archiwum.
- Sprawy z zakresu, oświaty, kultury, sportu, zdrowia.
Grzegorz Kowalczyk - pokój nr 14
- Inspektor ds. informatyki.
- Sprawy z zakresu, obsługi informatycznej Urzędu.
Karolina Grązka - pokój nr 15
- Inspektor ds. bezpieczeństwa i logistyki Urzędu.
- Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna, ochrona przeciwpożarowa, bezpieczeństwo imprez masowych, sprawy obronne, logistyka urzędu.
Paulina Moczydłowska - pokój nr 15
- Inspektor ds. przedsiębiorczości i obsługi kancelaryjnej Urzędu.
- Prowadzenie kancelarii Urzędu, ewidencja działalności gospodarczej, wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Samodzielne stanowiska
Karolina Tomkiewicz - pokój nr 1
- Podinspektor ds. kadrowych i obsługi sekretariatu.
- Sprawy kadrowe i obsługa sekretariatu.
Agnieszka Bielska - pokój nr 5
- Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej, samorządów wiejskich i organizacyjnych.
- Obsługa kancelaryjno - biurowa Rady Miejskiej i komisji Rady Miejskiej, narady z sołtysami, zebrania wiejskie.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy Mrozy |
---|---|
Data utworzenia: | 2015-08-07 |
Data publikacji: | 2015-08-07 |
Osoba sporządzająca dokument: | Administrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | Administrator |
Liczba odwiedzin: | 27951 |